سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هنگامی که دانشمندی می میرد، چنان شکافی در اسلام پدید می آید که جز جانشینش آن را پر نسازد . [امام علی علیه السلام]

*** گر بدانی بعد از این ها چیستند ***

Powerd by: Parsiblog ® team.
موجودات جهنمی(یکشنبه 87 فروردین 11 ساعت 3:39 عصر )

 

سلام

نمیدانم شما خواننده این متن ، در کدام قسمت این کره خاکی مستقرهستید و جنس هایتان بر چند نوع است ولی ما در خاک پاک چهار جنس مختلف داریم که هر کدام رفتار خاصی دارند . این چهار جنس عبارتند از :

پسران جهنمی تمام فکر و ذکرشان گول زدن و فریب دادن دختر مردم است ، اصلا فرقی ندارد که آقا پسر دانشجو ، دانش آموز ، بیسواد و .... باشد ، در هر حال همیشه بچه مایه دارند ، بابا جانشان شهردار است ، از بین صدها دختر فقط دنبال شمای عتیقه افتاده اند ، اهل نامردی نیستند ، ..... و صد البته همه شان یک دوست دختر داشته اند که به عشقشان پشت کرده و با دیگری رفته .

اما در واقع زمین و زمان را به هم میدوزند و راست و دروغ را بهم میبافند تا قاپ دخترک بینوا را بدزدند و .... (بقیه اش خودسانسوری شد) .

مردان جهنمی موجودات غریبی هستند ، آنها خودشان را خدای مطلق ، پاک و نجیب مطلق ، مرد خدا ، دلسوز همه ، دور از همه بدی ها ، دوستدار زن و زندگی ، و .... میدانند .

وای در واقعا هر کاری که دلشان میخواهد میکنند و جوابگوی هیچ کس نیستند . در حالیکه دائما چشمشان اینور و آنور میچرخد و تا فیها خالدون زن و دختر دیگران را دید میزنند و مدام چشمشان دنبال زن و دختر دیگران است ، ولی چنانچه بفهمند زن و دخترشان حتی برای لحظه ای به موجود مذکری فکر کرده (و یا بدتر از آن حرف زده) ، خونش را حلال شمرده و در دم تکه تکه اش میکنند .

دختران جهنمی هم برای خودشان مارمولکی هستند ، دختران جهنمی هیچ وقت با هیچ پسری حرف نزده اند و شما اولین هم صحبت مذکرشان هستید ، اصلا پول و ثروت برایشان مهم نیست ، صد تا خواستگار دکتر و مهندس دارند که هیچ کدامشان مرد زندگی نیستند غیر شمای مشنگ ، نماز و دعایشان ترک نمیشود ، .... و تنها چیز مهم برایشان عشق واقعی است .

اما در واقع از پیش این دعا نویس پیش آن یکی میروند ، هزار جادو و جنبل میکنند ، هزار و یک بار بصورتشان ماله میکشند ، .... ، تا مگر یک پسر ابله بطرفشان بیاید و .... .

زنان جهنمی زن زندگی هستند ، با نداری شوهر میسازند ، فامیل شوهر را تحمل میکنند ، نعوذ بالله هرگر فکر خیانت به شوهرشان به سرشان نمیزند ، اهل حسادت ، چشم و هم چشمی ، بی حیایی ، .... نیستند ." .

اما
در واقع کارشان حسادت به زندگی این و آن ، دخالت (فضولی هم گفته شده) در
کار دیگران ، گفتگو (و ایضا بدگویی) درباره دیگران ، و .... است .

سلاح
های آنان یکی اشک شان است که دم دستشان است ، یکی هم زبانشان که تلخ تر از
فلفل هندی است و پنبه معروفی که جهت بریدن سر مرد جماعت بکار میبرند .

درباره
این جنس به ظاهر لطیف بسیار گفته اند و خواهند گفت ولی بنظر حقیر فقط و
فقط یک جمله در وصف آنان میتوان گفت که : "هر چه آتش است ، از زیر سر با
حجاب همین جنس بلند میشود و بس" .



»
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
ماه رمضان
[عناوین آرشیوشده]

بازدیدهای امروز: 1 بازدید
بازدیدهای دیروز: 9 بازدید
مجموع بازدیدها: 61154 بازدید
[ صفحه اصلی ]
[ وضعیت من در یاهو ]
[ پست الکترونیک ]
[ پارسی بلاگ ]
[ درباره من ]

» پیوندهای روزانه «
» لینک دوستان من «
» لوگوی دوستان من «
» فهرست موضوعی یادداشت ها «
» آرشیو یادداشت ها «
» موسیقی وبلاگ «
» اشتراک در خبرنامه «